Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzichtje van vaak voorkomende vragen. Mocht je daar geen antwoord vinden op je vraag, kan je altijd een mailtje sturen naar NBOnline.Marketing@nieuwsblad.be.
Wij helpen je graag verder.

  1. Ik zie geen icoontjes

Probeer eens mee te spelen via www.nieuwsblad.be/ijsboerke2016.
Indien je in Internet Explorer surft, raden wij je aan de laatste versie te installeren op je computer of gratis de webbrowser Mozilla Firefox of Google Chrome te downloaden. Daar zou je normaal geen problemen mee mogen ondervinden.

  1. Ik krijg de melding dat ik al heb meegespeeld

Je krijgt elke dag een nieuwe kans via mail of je kan meespelen via www.nieuwsblad.be/ijsboerke2016
We raden je aan dat je best maar één keer op een icoontje klikt in de e-mail of op de wedstrijdpagina. Als je meerdere keren klikt, dan kan je soms die foutmelding krijgen.
Je mag altijd je antwoord op de schiftingsvraag doorsturen via mail naar NBOnline.Marketing@nieuwsblad.be. Dan vullen wij deze manueel in voor jou in onze wedstrijddatabase, zodat je geen speelkansen verliest.

  1. Mijn taalinstellingen op Facebook voor de tip staan in het Frans

Je kan je taalinstellingen op facebook zelf aanpassen naar het Nederlands. Als je in Internet Explorer surft, is de kans groot dat dit standaard in het Frans ingesteld is, maar dat kan je dus zelf snel aanpassen.

  1. Ondervind je nog andere problemen?

Laat het ons weten via NBOnline.Marketing@nieuwsblad.be. Wij helpen je graag verder.